Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettgambiansk-jättekindpåsråtta
Läst 1149 ggr
RThink
0

Vemlings släktingar ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har tyvärr inte någon kontakt med Vemlings uppfödare men jag undrar om någon vet vart vemlings släktingar bor nuför tiden och hur de mår ?

Anders - Gulzebra han bor väl på skansen nuförtiden med en gp flicka ?

Angel- Dog ?

TinTin ( Pappa) - Bor i sthlm hos ? , mellan landade hos Zickan , fick två kullar ?

En pojke som jag inte minns namnet på bodde hos Redrum marie va ? - Rymde ?

Amber ? Sthlm ?

Vemling är alltså från Agnes i Sthlm och ur Sessans  och Tintins första kull

Vemling = Aristocat

zickan
0

Tintin bodde i nynäshamn hos en utländsk tjej innan denne lades in på spyket så nu har nån av hennes kompisar honom.

Amber bor hos en tjej jag känner. Men jag är precis nyvaken så det ringer inga namn. Jätte söt tjej som köpt råttor av mig men lever numer mest för sin gp, hund och en tamråtta?.. Var inne på hennes zoon i går.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

RThink
0

Jo vi träffade ju amber på Gp träffen, tycker de snart borde va dags för en ny träff ;-)

zickan
0

Jepp.. ;-).. nu finns det ju hem runt västmanland som man kan vara inne på. Kanske lite kyligt och svårt utomhus. Eller bara en djur träff i allmänhet.

Suck vi borde hyra en lokal och ha utställning ;-)..

RThink
0

JA ! Utställning !!!

WOooh NU! Cool

zickan
0

egentligen varför inte. jag kan ju bidra med några arter. . men vad gäller reglerna och vart hittar man lokal ;-)
perfekt reklam för denna sajt ;-)

gulzebra
0

Anders bor på Skansen nu ja. Lillskansen närmare bestämt, med sin nya fru Smilla, har blivit tv-stjärna och allt Skrattande

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram