Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: allmänt
Läst 992 ggr
kybele
0

fågelägare välkomna här?

Bara funderar på om man som fågelägare får vara här med,letat efter sajter för mig men finner inga.. hoppas på tur att NÅGON mer än jag har funnit detta underbara djur så man kan prata o få ider av :)

gulzebra
0

För undulater finns det iaf, den verkar bara inte ha kommit upp i listan än… Eller så har den inte lanserats :P
*bort tagen av sajtvärden*
(Plis, sambady, start a finksida! :P)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

zickan
0

Det vore jätte kul med fåglar här inne. Men tyvärr fick man inte ha en diversesajt. Så jag kan endast tillåta väldigt få OT trådar om fåglar här inne.
Jag hoppas på att fåglar i fokus kommer upp snart. Men ingen verkar vilja ta tag i det. Jag kan ställa upp som aktiv Medarbetare men klarar nog inte att vara sajtvärd så här tätt inpå.

#1 sorry gulzebra. Var tvungen att ta bort länken. Man får inte göra reklam för sajter som inte har lancerat ännu. Det kommer att komma upp en undulat sida OM den godkännes av iFokus teamet.
Man måste skriva en hel del artiklar och ev bjuda in några få personer innan man kan fråga iFokus teamet om sidan är klar och blir godkänd för lancering.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

kybele
0

woho :) hoppas att ni undulat ägare kan höra av er till mig då eller skriva lite om dom.. giftiga växter osv.. för ja kan nada om dom men äger 2st sötisar…

zickan
0

jag har aldrig haft undulat heller. men jag gillar dom starkt. min farmor hade en innan hon gick bort.

Molle08
0

Kybele

Meen om Exotiska fåglar typ ovanliga sorter som man kan ha som sällskapdjur.. går väl bra men Jag kan hålla med Zickan.. skapa OT trådar härinne.. inte vanliga fåglar som man kan bara äga utan det ska vara exotisk. Efter här sajten är endast fokus på Exotiska djur.

zickan
0

#6 MAN FÅR INTE ;-).. skapa diverse sajter på iFokus. Även om jag skulle vilja ha fåglar molleo så är det inte tillåtet. Inte ens med exotiska fåglar. Alla fåglar är mer eller mindre exotiska. Iaf de flesta papegojot etc. Nån tråd och nån artikel är okej men blir det för mycket är det risk att iFokus ger ut en varning. I västa fall stänger ned sidan.
Mycket bättre om någon kan öppna fåglar.ifokus.se eller ta det mer inne på undulat forumet som troligne kommer lanceras om nån vecka.

Ska hålla ögonen öppna på värdsajten om hur det ser ut med fågel sidorna.

/zickan, sajtvärden

kybele
0

aaa så de kommer ett undulat forum??? då väntar jag med spänning…. har som sagt två sötisar… men vet inte hur ja ska göra för o göra de bästa för dom.. så dom trivs o vad som inebär vad ex… :)

zickan
0

Jepp.. undulater forum är redan uppe på iFokus för uppbyggnad. Jag får inte lägga ut reklam innan sajten är fullt lancerad.  Men om du skulle råka hitta undulater här inne genom lite sök på ordet så kan jag inte hjälpa det ;-)

kybele
0

fniss låter bra de