EXPO SYD 2008 !!!!
EXPO SYD 2008
När: 30 augusti, 2008
Plats: Yllans Mässcenter (Väverigatan 2, Kristianstad)
Öppet: 10.00 - 15.00
Pris: Vuxen 60 kr, Barn 7-12 år 30 kr. Medlem går in gratis.
Mer än 3000 m2 med reptiler, amfibier, insekter, spindeldjur, däggdjur och andra djur samt alla möjliga tillbehör som kan tänkas behövas. En av de största mässorna i Europa och den största mässan i Sverige.
Frågor: exposyd@tf-amazonas.net
Jag ska dit nu iaf
.. Ska bli kul att se om det är så intressant som folk har sagt.
ska du med RT?. Stefan fyller ju år den 1 aug så vi kan ju bo hos honom och äta en bit mat. Han är jätte duktig på att laga. 
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
# 1
Jo jag funderar ev på att följa med, Mikaela finns de plats i bilen mellan gtbg - expo ?
Tror säkert Stefan e duktig på en annan sås ;-)
Våran bil är fullsatt nu, sista platsen gick till zickan hehe
4 pers + djur som ska med åt båda hållen så tyvärr
www.blueberryhedgehogs.com
haha.. det är bara du som tycker om mitt x tina. du får så gärna ta över honom men försök inte få mig att göra nått med honom. det krävs rejält med alkohol för att det skulle funka. sist vi gjorde något så hade jag druckit så mycket att jag knappt kom ihåg det. vilket är ungefär det man behöver.
han är inte min typ men du verkar gilla honom ;-) så kör på det..
# 4 Nä sötnos ingen fara, bara roligt o tetas med er ;-)
Han e ju svärmorsdrömmen , men inget för oss flickor som vill ha tuffa tag ;-)

Jag kommer att åka dit!
Jag kommer som sagt finnas på plats :D
jag ska försöka åka dit, och ta med mig en eller flera vänner :)
Så ska försöka! :D vore skiitkul.
haha.. nu är det snart dags!!! :-D

Uh, vill verkligen dit… Men jag har ju killkompis hemma så det går inte :(
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Nu går man nästan på nålar, ska bli skitkul o komma iväg i år igen.
2 dagar kvar 2 dagar kvar! iiih blir knäpp ju :D
Hämta hem mina nya bebisar!!!
men suck.. jag har fått en rejäl förkylning och hundvakten strular. nu måste jag ta med byrackan till gbg. mikas bror får varabarnvakt. men så surt att allt händer nu..suck
#13 sluta gnäll! Annars kommer jag seriöst trycka upp ett äpple i munnen på dig och snor papper i näsan under hela bilfärden till Kristianstad :P
Så får vi alla bara hoppas att zickan tar sig till Kristianstad överlevande, är hon icke kontakt bar och hon har era djur så får ni väl kontakta mig maha! ;) *ironi*
haha.. min huskur funkade iaf. feberrn och hals ont är borta ;-)
har tom färdig packat allt dagen innan. har aldrig hänt förut. brukar alltid packa samma dag som jag ska åka ;-)
haha.. tror ni inte *** strula till det IGEN!!.. fan sinnessjukt. halv vägs till gbg får man reda på att resan till mässan är inställd och man inte har något ställe att sova. på.. skit kul att stå på tåg stationen med massa djur mitt i natten. tåget hem går i morgon kl 6 och måste vänta tills dess för att komma någonstanns..
värsta av allt är att jag lagt ut massa pengar på resan och måste nu betala tillbaka djur som skulle till mässan. jaja hej då hyran lixom..
suck… hur kan man vara omringad av totala idioter???
#14 ja och nu då… nu sitter jag här på stationen sjuk med massa djur. vad nu då??

Halloj zickan! Du vart i alla fall av med två djur på centralen!! lol Trist för dej bara att du missar mässan! Ha det gott å krya på dej!!
ja det var tur att du kunde ta med ena ormen till mässan iaf. annars hade jag inte haft råd att åka hem ifrån gbg om jag vart tvungen att betala tillbaka den. Får ta med gpn och resten av gnagarna hem. Hon vart ju inte så glad att inte få sin gp men jag vill gärna träffa personen som köper mina gp så det var lite svårt att skicka med.
ja o just med gp e de extra viktigt att de e rätt köpare :)
ja. wassago var jätte snäll som mötte upp mig när jag kom till gbg på kvällen trotts att han skulle upp jätte tidigt. där fick jag iaf iväg en orm som rut var. men lite svårare med gnagare. dyker köparen inte upp så är orm enklare att ha hand om en stund än t.ex. gp ;-)..