vilket djur....
Vilket djur är ditt dröm djur eller vad vill du jätte gärna ha för djur. Måste inte vara ett exotiskt! och varför vill du ha just det djuret?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Skunk ar ett djur jag valdigt garna skulle ha! Men dromdjuret ar nog anda en sengangare.. Jag vet inte varfor, de verkar bara sa harliga. Men jag trivs ju ratt bra bland illerskit ocksa :)
// Amanda

Ska jag nu drömma så drömmer jag ordentligt! En Elefant!! Älskar dessa djur och hade en gång i tiden förmånen att jobba i Borås djurparks Elefanthus och det är dom underbaraste djur som finns!!! Hellst vill jag då ha en Afrikansk Elefant!
En häst! Skulle vara så underbart att glatt cykla ut till stallet, mocka skit i lugn och ro, rida ut i skogen och gräva ner ansiktet i en gosig hästman <3
Och så vill jag ha hund, men inte vilken hund som helst utan en liten tös vid namn Moa. Jag är ingen hundmänniska men mellan mig och Moa har det helt enkelt klickat, från båda håll.
Och så Anders såklart. Och ännu fler GP-råttor. Hade jag kunnat så hade jag drunknat i GP-råttor…
Och skunk får ju inte glömmas bort heller :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
jag tror att ekorrar skulle va skitkul, väldigt aktiva o roliga att titta på. tyvär kräver de ju endel utrymme och jag tror inte att jag får ta upp mer plats med burar just nu, i så fall får jag byta ut nåt och det vill jag inte.

Sebra möss vill jag ha.
Nu har jag läst på ordentligt och förberett för dem här hemma.Men de finns inte att få tag på…
Drömmer om att ha Alpackor i framtiden ….
Kanske en Black mamba …
en lite homosapiens knodd …
Men för att vara lite realistiska -
så närliggande drömmar ligger på präriehund…
#5 här finns det sebramöss till salu…
http://www.repti.net/repti2/index.php?MODULE=Buysell&PAGE=3&ID=245531
Sebramöss är fina men blir oftast inte särskilt tama. Min dröm är nog en sibirisk vessla… så fina djur. Men blir nog inga exotiska djur för min del, men drömma får man :)
jag har så brett djur intresse att jag inte ens kan betämma mig för 10 jag verkligen skulle vilja ha mest. Men egen häst har ju varit en grund dröm. Ett hus på landet med en stor lada och massa pengar så jag får plats med alla djuren jag vill ha. Men ändå kommer nog råttor vara en del av mitt liv ett bra tag till. Exotiska lite mer udda djur ligger väldigt varmt om hjärtat, lika så katt och hund men teoretiskt har jag egentligen redan både.

zickan, det där hade jag kunnat skrivit själv! Särskillt om man lägger till påfåglar och ankor i drömbilden :)
Jag skulle vilja ha Degusar ;P Har mejlat några så vi får väl se :D Jag gillar dom för dom verkar så.. Roliga att ha :D

Jag har redan skrivit och svarat på den annonsen, men han svarar tyvärr inte.
Men tack för tipset i alla fall! 
trisst.. hittar jag zebramöss på mässan i kristanstad så köper jag åt dig ;-)
ja de skulle ju kunna finnas några där :)
ja borde finnas det mesta på den mässan. Men det hänger ju lite på pris också. Man vill ju inte betal miljoner för ett par möss. Priserna är så olika beroende på vem som fött upp och hur ovanligt det är just då.
Min kompis tog ju 2-300kr st för sina. Det är nog lite väl att ta i.
frågan e bara hur mycket däggdjur de kommer vara där när de inte har dispans från L80 på dom. Med exotiska djur kan det bli riktigt besvärligt…

Skulle verkligen bli glad om någon hittade sebramöss!
Zickan, när är mässan i Kristanstad?
Och om du skall dit så får du gärna hålla ögonen öppna efter Sebramöss!!! 
#17 Mässan i Kristianstad är den 30:e augusti :) 10-15
jepp.. jag ska hålla ögonen öppna om nu jag orkar öppna ögonen när jag väl är där.. haha. åker tidigt ifrån gbg.
jag kan oxå hålla ögonen öppna när jag e där och säga till om jag ser nåt. Finns de där så ska vi nog hitta dom :)

Himla bussigt!!!!
man får hjälpas åt ;-)
men du får släpa med dom hem..