Degusar Omplaceras!
5 degusar, en kastrerad hane och 4 honor söker nytt hem. Nuvarande ägare kan inte ha dom kvar. Avlivas i slutet av veckan :(
Hanen är ca 2 år och honorna lite över 1 år.
Om någon kan tänkas ta hand om dom tills dom får nytt hem så är det väldigt uppskattat! Jag själv har ingen möjlighet att ta dom.
Ni når mej snabbast på: Maliceangel@hotmail.com

I vilken stad befinner de sig nu? Kan de få med sig sin bur så länge? Vem kommer att fortsätta leta efter nytt hem åt dem?
jag kan oxå ta hand om dem så länge om det behövs. har haft degu innan men var så länge sen och skötte det helt fel då :(
Precis. Stad vore inte helt fel att veta ;-)
livlinan.be
omplaceringsdjur.se
brukar hjälpa till vid akut
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
såg annons om dom på zoonen med. dom finns i sthlm, för långt för mig med andra ord..

Svårt att förklara vart dom finns om man inte vet vart Bålsta ligger. Utanför stocholm, mellan enkäping, uppsala & västerås typ.
Tyvärr kommer inte bur att finnas :/ 2 stycken har eventuellt hittat varaktigt hem.
#1 Jag kommer att fortsätta söka nya hem till dom tills alla får ett varaktigt hem. Dock behöver dom någonstanns att bo så länge. Hon som har dom nu klarar inte av dom längre pga sjukdom.

Nu har 2 hittat nytt hem. 3 sötnosisar kvar. Ingen intresserad?

Om någon är intresserad så finns transport in mot stan ikväll, mot t-centralen.

oj, så söta!=) Önskar fasen i mig att jag hade haft plats och tid!

Efter en lång diskussion med hon som har dom nu så har jag nu fått till på måndag på mej att hitta nytt hem alternativt någon som kan ta dom tills vidare.

Dom finns fortfarande kvar!
puttar upp.
har du testat, blocket, eniro, zoonen. andra jourhem?
kan ge kontakt uppgifter till ett jpurhem som är vettigt. ligger i söndra delen av sthlm. Ösmo.

#12 Zoonen ligger dom ute på också. Det som ligger i Ösmo, är det råtthjälps jourhemmet?
ja precis. verra. hon brukar hjälpa de flesta djur i mån om tid och plats. väldigt trevlig så det är värt att kolla ;-)

Jo, jag har träffat henne…
Jag hade ev. kunnat ta någon under tiden, men jag bor ju i Kiruna. Vet dock inte om jag har någon bur åt dem. Och jag åker först vecka 34 till skåne (skulle dock kunna ta dem först på vägen hem). Eller så kan jag vara transporthjälp åt dem åt något av hållen ifall det finns någon som är intresserad =) Kan ju ta dem både till skåne och till norrbotten.
puttar upp
Jag skulle kunna ta dom.. Jag bor i upplands väsby så det är ju inte så långt ifrån ;P
det är ju perfekt .-)

Japp =D