Hur många GP råttor har du?
Jag har 2, en hona Sandra och en hane Orion. 
jag har en hane, Zambezi (han e min ögonsten)
Bara min Lill stora Vemling Kvar 0.1
2.2.6 Som flest i huset, jissa om de va högljudiga
jag har bara alva kvar sedan nemi gick bort. haft själv 2.1.6 inte så farligt man får bara sitta och lysa med en ficklampa några nätter på dom så håller de tyst sedan
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag har två honor (Mallory Knox och Ronja) och en hane (Tomtom)
vad är 2.1.6 förnånting? förstår vad typ 2.1 är men inte när det är tre siffror :S.
# 4 Kommer förklaring med artikel snart ;-)
1.0.0 = hane
0.1.0 = hona
0.0.1 = okönad, Vissa menar även ungar med tredje
1.2.3 = En hane, Två honor och Tre könslösa men i mitt fall ungar.
#6 jahaa okej nu hänger jag med :D tack!
Jag har min väldigt lilla hona Lava som väger över 3 kg :O Haha, är lite smått rätt att hon kommer landa på mer än så :P Just nu är hon väl inte såååå trevlig när hon är i trotsåldern, men hon är min söta tös ändå =) Hon är då inte förtjust i andra djur heller. Ena hunden går väl an, men inga andra djur.
#8 woho, shit där växte det så det knakade. Mina låg och ligger på knappt 2kg
#9 Haha, jaa, snart är hon fanken lika stor som en katt!:P Känns det som iaf.. Hon är inte ens 1 år än heller, så hon lär väl bli större :S När vet jag om hon börjar bli överviktig?:P Hon äter som en häst! Jag har fått 2 Gp råttor i en :D Hon är ju inte tjock än iaf som tur är! Men jag är orolig över att hon kommer bli överviktig.
Jikes… Vi måste verkligen dra ihop en GP-träff så vi får se bamsen! :D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
ja varför har aldrig det varit på tal? Jag vill oxå ha en gå träff… I o för sig blir det en liten sådan vid midsommar hos Zickan. Vemling, Zambezi, Alva & Co

Är vi uppe i 16 Gp råttor nu? 
#11 Haha, ja, det skulle ju vara kul! Jag måste snart ha en transportbur för katt åt min "lilla" tös :P
jag har en jätte bra kattbur som igentligen e för liten till katter, mer passande en medelstor kanin, med lås och allt. De jag hade innan funkade inte så bra. Ena öppnade han och den andra va i sån tunn plast så den hade han bitit sej genom utan några bekymmer alls så den vågade jag knappt använda.
det finns en modell åt katt som är helt i metall. ser ut som en mindre bur typ.. kan funka till gp om man kan hitta en .

Kan vi hålla oss till ämnet, jag är sååå nyfiken på hur många GP:s som finns i Sverige.
givetvis :-).. bara lite svårt med tanke på att alla inte är här.
Man kan försöka kontakta all på gp listan och se om de har kvar sina gp samt hur många ungar de sålt.

Ja det vore superbra….
Jag har mailat alla jag kan mailen till som har gp råttor.. börjat få loite svar så jag ska updatera gp listan
Jag skriver updaterad, samt datum så vet vi vilka som är dags färska på gp listan.

åh så kul…ska bli så spännande.
Jag måste orka svara på det mailet :P Men jag känner mig lat.. Kan svara sen när jag fått det mailet jag väntar på :)
#23.. har jag inte skickat till dig?.. suck fy skäms på mig isf
#24 Jag har fått Gp mailet, men inte det andra :P Om du vet vad jag menar? Känner mig liite småseg idag :D