GP-träff?
Tjoffar in det här här så kanske vi kan dra ihop ett stycke GP-träff?
#11 [](javascript:void top.ShowProfile('gulzebra') "Visa personlig sida för gulzebra.")
gul_zebra
2008-06-08
12:15
Jikes… Vi måste verkligen dra ihop en GP-träff så vi får se bamsen! :D
#12 [](javascript:void top.ShowProfile('Ladyinred') "Visa personlig sida för Ladyinred.")
Ladyinred
2008-06-08
12:59
ja varför har aldrig det varit på tal? Jag vill oxå ha en gå träff… I o för sig blir det en liten sådan vid midsommar hos Zickan. Vemling, Zambezi, Alva & Co
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#12: Vi borde ha en till! (A)
Kan själv inte åka dit (eller dit kan jag väl ta mig, men inte just då), vore kul om man kunde dra ihop nån mer träff :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Midsommar är alla som vill välkomna hit. Även djur välkommna givetvis.
Jag har gärna en träff till men hellst inomhus. Försökte en gång tidigare och det blev mest golvet på sthlm central och sedan en park som var full av fågelskit.
var även ingen som hade med sig nån Gp nästan.
Inomhus minskar även risk för smitande. Jag har så otur och livrädd att alva ska ta sig en tur iväg från mig nu när nemi gått bort.
Jag kommer om jag kan. Inte hittat jobb ännu så det hänger mycket på om jag har råd.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Gnorf, skulle så gärna åka, men är luspank den här månaden. Menmen!
Mjo, inomhus vore ju smidigast egentligen… Även med tanke på vädret, det går ju inte att förutse så långt innan.
Samma här… Luspank hela sommaren blir jag, ska ut och åka tåg en massa, kika på Anders i juli bland annat… Och så försöka ha råd med att starta burbygge till kommande finkar. Men förhoppningsvis kan det kanske gå att skrapa ihop några kronor om det skulle bli GP-träff :)
Man skulle iofs kunna satsa på det nåt tillfälle när tågbiljetterna är lite extra billiga också btw. Vet inte hur det ser ut med övriga Sverige men skulle åka till Kolmården i juli egentligen, biljetterna Borlänge-Norrköping var skitbilliga den månaden. Skulle spara ca 3-400 kr enkel resa på att åka i juli, helt sinnessjukt billigt :O Kanske kan det finnas nån månad där anslutningarna till en passande stad är lite sådär extra billiga?
ja precis. finns även tradera ;-)
Jag kan inte åka för långt. Måste ha med hunden. Jagar hundvakt men det är inte det enklaste. Blir det gp träff så lär ju rat think åka, och troligen ev även henke ponken då har jag inte så stora möjligheter med att bli hundfri.
Säljer de fortfarande biljetter?
Trodde de slutade för längesen?
nej då.. finns ännu
Gp träff i Västerås?
ja det är jag ju på iaf.. bor ju här ;-)
Jag är på! ^^
vi har ju tia i centrum, lollo i fagersta och jag i virsbo. så det finns ju utrymme att vara hos någon också
För min del får det räcka med en tripp upp dit i sommar