Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: gambiansk-jättekindpåsråtta
Läst 2545 ggr
Lollo86
0

Lite roliga bilder på mina gps :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mallory låg å sov så snyggt igår i transportlådan ;D (dom fick ha den i sin bur för dom gillade den så mycket)

Lollo86
0

dumma matte å störa när jag sover så gott :S

Lollo86
0

sista bilden :D

zickan
0

hhahaha… någon är verkligen deckad

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lollo86
0

Hahaha ja det såg helkul ut :D men ibland kan jag bli orolig när dom ligger så där för det ser ju nästan ut som dom är döda då haha

gulzebra
0

Haha aaw :D <3

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

FunkyShrimp
0

haha :D

Abico
0

Haha, det är kämpigt att vara råtta ;P

Hanna 

Lollo86
0

#7 eller soft? :D

geiputaus
0

haha har du lärt hnom att spela död *asg*

Lollo86
0

Det är en Hon :D nä dom brukar sova så där roligt ;D men man tycker alltid att det ser lika roligt ut :D

Wiizy
0

haha vad sött.

//Wizy

-sadetta
0

härliga bilder   Skrattande

Trollhassel
0

Fantastiska djur detdär! Hur stora/tunga kan de bli? *nyfiken*

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

-sadetta
0

Sandra på fisketur förra sommaren

-sadetta
0

Sandra som liten bebbeSkrattande

Lollo86
0

#13 de kan väl bli upp till 5 kg men det är inte vanligt. det normalaste i fångenskap är 1½-3 kg om jag inte minns fel?

Lollo86
0

#14 gah så söt Sandra är :D fick hon nån fisk då? ;D

-sadetta
0

# 17  Näää men hon njöt i fulla drag av båtturen. Men hu vad hemskt vattnet var, dit ville hon inte. Skrattande

Lollo86
0

#18 haha va sött om hon hade velat tagit en simtur :D fast hon kanske inte ville det då när hon såg vart fiskarna kom ifrån :D

-sadetta
0

# 19 Nää hon tycket att det räckte med att nosa på dessa monster.

Vilken söt bild på bebben du har. Tydligen bestämt sig för att flytta dit. Skrattande

RThink
0

# 19

herre jisses, vad gör era GPn ?

Måste ju kosta massor i skador ? , va de där ett hål rakt in i väggen eller va de en låda hon bor i ?

FunkyShrimp
0

#21 ett hål rakt in i väggen :P

Ladyinred
0

Gäller att man inte har hyreslägenhet om de gör så, kan bli dyrt o flytta :(

FunkyShrimp
0

#23 verkligen. >_<

RThink
0

Shit, har haft lite små skador av mina djur typ lite rivmärken av tapet,  mest en o annan sladd som nån bitit av men de där va ju illa…

Hemska varelser…

zickan
0

jag har ju samma problem med alva. hon tillsamans med scott gjorde hål på två håll in genom vägge. funderade på att låta henne göra hål rakt igenom in til vardagsrummet så kan jag göra en tunnel där emellen

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ladyinred
0

jag kommer få stryk om min lyckas med nåt sånt:S Men jag tror risken e liten då jag ständigt är i närheten.

Stj3rnfallet
0

Ja, Lavas släkt är så söt hela högen :D Jag bara måste orka ta bilder på min lilla 3,1 kgs tös Lava :P Vet du hur mkt Ronja väger nu? Tänkte om de är något så när lika i  vikt. Eller Lava kanske skulle blivit kille istället?:P

Lollo86
0

hahahha det är ett hål igenom väggen! fast inte Rakt igenom väggen så hon kom ut på andra sidan. det är ionte första hålet kan jag säga hehe. så kan det gå om man inte är uppmärksam :S

den lägenheten jag kommer flytta till nu är det iallafall cementväggar så det blir inte lika lätt att tugga på haha! bostadsrätt också som tur är :p men men jag ska hålla bra mycket mer koll på dom där.

Lollo86
0

#28 nej jag har inte vägt lava för jag har ingen våg än som är uppackad. ska ta upp den sen när jag flyttat å väga henne! tomtom lär ju väga minst 3 kg iallafall den klossen ;D

nej ronja väger nog inte mer än max 2 kg :D antagligen lite mindre. men men som sagt så ska jag kolla det sen :D

ja du lär fan ta mer bilder på Lava så vi får se ;DD skitsugen är jag!!