Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettallmänt
Läst 1555 ggr
zickan
0

Andra forum

Tänkte påminna om att det finns redan forum för vissa saker som även går in under kategorin exotiska djur.

T.ex:

Igelkott.ifokus.se och Reptiler.ifokus.se

Kommer troligen dyka upp fler kategorier som passar in under ämnet.
Försök att håll er lite inom det som står på OM sajten. Jag själv spårade ur lite med att lägga in om snäckor. Viss del av artiklat och frågor är okej men försök att inte sno för mycket från andra iFokus forum så de blir griniga på mig Flört
De vill ju gärna kunna hålla igång sina forum också.

Men som sagt några artiklar och frågor är okej bara ni tänker lite på de iFokus forum som redan finns så de inte blir utan folk ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mikaela_B
0

Nu gör vi lite länkar av de hela då ;)

igelkott.ifokus

reptiler.ifokus

www.blueberryhedgehogs.com

zickan
0

aja.. :-P..

Kanske en kort presentation om din sida mikaela?

Mikaela_B
0

ska ja skriva här inne då ? :D

zickan
0

En artikel är inte helt fel ;-).. gärna ha med lite om din hjälp för utsatta kottar ect..

Abico
0

Marsvin räknas som exotiska djur när man utbildar sig till veterinär har jag hört ^^ Går dom in härunder också då eller? *s*

Hanna 

FunkyShrimp
0
Ladyinred
0

nästan alla husdjur e exotiska i så fall. Det är ju inte många som är inhemska, en o annan ko kanske :P

RThink
0

Hamster va väldigt exotiskt när de kom på 70-talet . Men de eväl som med allt, många djur tex taggmus, sork eller sjusovare känns ju inte så exotiskt för kanske sånna entusiaster som mig o zickan … ?

Ladyinred
0

tillgång o efterfrågan antar jag e det som e avgörande här…

Hatasallad
0

Jag är exotisk ;)

Achatina
0

jag också, jag är utrotningshotad xD

det är iofs ni också xD

zickan
0

jag är med utrotningshotad ;-).. jag har ju äkta viking blod från gotland :-D

Mikaela_B
0

Men de finns ingen art som är mer utrotningshotad än Mikaela klassen de kan ja lova ;)

En nypa tom i hövet och allmänt konstig i alla lägen så har man det. Hanterbar till 48% kan bitas, rivas med om man har haft flaskan för mycket under en lördagkväll.. huum….

Dyr som sjutton i drift också ;) inte på foder fronten kanske men övrigt :D

Achatina
0

Nej, men liksom våran genetiska uppsättning är unik för oss, det finns ingen som är som oss själva (förutom en äggs tvillingar men de är ju också utrotningshotade iom att det bara finns 2-3-4 som har den genetiska uppsättningen) och förutom kloner men de räknas inte x). Dör jag så dör en hel art ut x) Om man ska tänka så filosofiskt xD