Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettallmänt
Läst 879 ggr
Ladyinred
0

Burbilder (gp)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fixat ny inredning i buren så nu e jag genomsvett efter att bland annat ha sågat ner ett mindre träd och släpat in :P Blev faktiskt riktigt nöjd för en gång skull.

Ladyinred
0

Första gången han ser denna hylla

Ladyinred
0

tyvär får inte hela buren plats på bilden :(

Ladyinred
0

De e inte alltid lika lätt att få bra bilder Generad

Ladyinred
0

en blivande rökare måntro?

gulzebra
0

Måste bara få fråga, var har du fått tag på den buren? Skitsnygg ju!

Ska skaffa finkar nämnligen och vill hitta nåt passande även utseendemässigt Skrattande

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ladyinred
0

den buren hade ståt uppmonterad i en djuraffär i Vimmerby länge. Jag hade varit där och suktat efter den ett antal gånger och när jag såg att de satt ner priset så slog jag till. Jag kan fråga om den där men det är osäkert om de vet vilken modell som jag pratar om då de tar in väldigt många olika, men oftast bara en åt gången.

Lollo86
0

håller med om att buren såg jättefin ut! du har inrett den jättetjusigt ockås tycker jag :D Han måste ha blivit överlycklig

gulzebra
0

#6: Oh ok. Värt ett försök iaf, så fråga gärna! ^^ Har lite funderingar på att bygga eget annars men jag är hopplös med snickerier så det är lättare att köpa… :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

-sadetta
0

Snygg bur. Hade en liknande till Sandra innan den nya. Skrattande

Ladyinred
0

ja det optimala vore om den var lite bredare. har funderat på om man kunde lägga den ner och sätta fast nån badrumsmatta i "golvet". jag har en gallerdel till som ska va över bottenplåten. Den kunde man ju ha istället för snedtaket. Men jag tror att det kan bli jäkligt opraktiskt och bökigt att rengöra. För att inte tala om utrymmet den skulle ta :S