Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: allmänt
Läst 1254 ggr
ParaKiss
0

Ställa upp som akuthem?

Jag har nu gjort ett speciellt rum i mitt forum där folk som kan & vill ställa upp som akuthem/tillfälligt hem osv. skriver in sig där.

Så om du kan ställa upp som akuthem så skriv gärna in dig där.

Eller om du har nå djur som söker akuthem så kanske det finns något hem där.

Nu är det nyöppet. Men det kommer nog att dyka upp allt eftersom om man hjälps åt.

Detta rum finns i mitt djurforum under annonser och sedan "Akut hem". Djurforumet finns på min hemsida: http://www.freewebs.com/anniesdjur/ src="http://hittekatter.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
Dock läre du vara medlem. Men jag försöker ordna en bra samlingsplats där för seriösa. Och hoppas få ett rum där det kommer finnas en massa människor som kan ställa upp som akuthem. Och blir då lättare att hitta tillfälligt hem snabbt när det behövs

Ni som kan ställa upp som akuthem så skriv gärna in i forumet. Kan även nämna om att det redan finns några akuthem där som ställer upp som akuthem/tillfälliga hem. Ni kan även annonsera om djur där som söker akut nya hem. Jag kan skicka mass utskicka  1 gång i veckan eller något me djuren som finns där i forumet. eller så fort det blir något extremt fall till folket i forumet så fort det är något. Men är då bra att annonsen finns i forumet så kan man tipsa vidare dit typ =)

zickan
0

Jag finns här om det finns plats. Men jag sätter stopp för personer som kontaktar mig bara för att de tröttnat på nått smådjur och ska skaffa annat.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

ParaKiss
0

Okey =) Du är inte medlem i forumet än va? Du kan väll gå in dit och kolla och skriva in dig då =) Detta är som personerna själv får stå för. Inget djurhem eller jag är inblandat i detta och jag tar inte ansvar för något heller =)

Men jag kan självklart nämna att jourhem kommer sedan att kunna bli igenom djurhemmet. Så fort man har då en grund där =)

FunkyShrimp
0

Hur skriver man in sig? :P

ParaKiss
0

Gå in på forumet ttp://djur.forum24.se bli medlem i forumet. Att man läre först bli medlem där är pga jag vill ha det mera seriöst. och sedan gå in på "Akuthem" som finns under Annonser. Och skapar en egen tråd där du skriver om dig själv osv. =)

Som sagt. Detta är någon som ni personligen får hålla på med och stå ansvar för. =) 

tänkte att det vore bra att ha en samlingsplats där det finns folk som kan ställa upp som akuthem och på så vis hitta ett ganska snabbt när man är behov utav ett.

FunkyShrimp
0

#4 okay :)
ska bara tänka till lite innan.

kan tänka mig kottar först och främst. kanske även spindlar, och djur som inte kräver så stor yta (förutom kottarna då).

Får gå in o kika^^

ParaKiss
0

Gör så du =)