Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettannonser
Läst 2409 ggr
perra315
2

(S) Tre Sugar Gliders

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Har tänkt sälja mina tre sugar gliders eftersom jag inte har platsen och tiden för dem längre. Tanken var att vi skulle bygga en ny bur åt dem när vi flyttade till lägenhet men insåg att det inte gick, så de fick temporärt bo i en för liten bur.
   Så därför säljer jag dem till ett långvarigt hem där någon vet villkoren att ha sugar gliders och kan ta hand om dom på bästa sätt. Eftersom jag egentligen inte vill göra mig av med dom, men känner att det blir bäst så.

Det är tre honor, helt obesläktade med varandra så det kan vara bra om man vill avla på dem. De är normalgråa och två utav dom är ca 4-5 år och den ena är 7-8 år.

Har tänkt sälja dem för 2000 kr/st just på grund utav att det är tre väldigt fina honor, som är friska, pigga och äter som de ska. Även helt obesläktade med varandra.
Kan tänka mig att sälja alla för 5000 kr om ni är ett bra hem eller har sugar gliders sen innan. Eftersom jag vill att de ska komma till ett bra hem.

Allra helst vill jag sälja dem tillsammans men om ni har sugar gliders sen innan och bara vill ha en eller två får ni skicka ett mail så ska jag tänka på saken.
Buren vill jag helst inte sälja med eftersom den är för liten.

De finns i Örebro, men kan färdas en lång bit eftersom de sover på dagen. Kan även tänkas att mötas på vägen om det är inom rimliga avstånd. 

Är inte inne så ofta på iFokus så ni får gärna maila till. marcus__persson@hotmail.com

perra315
0

de finns fortfarande kvar :)

perra315
0

Putt

perra315
0

Kan tänkas sänka priset till 4000kr till ett bra hem. Eftersom hemmet är viktigare.

Moji
0

Vad är din telefon nummer jag ville köpa de?

Chinesecrestedlover
2

#4 Tråden startades för flera år sedan så skulle tro att de fått hem för länge sedan.