Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: allmÀnt
LĂ€st 644 ggr
Heidi
2

Sveriges Tamigelkottförening

Hej đŸ™‚

Vill tipsa er som har igelkott att jag och nĂ„gra till igelkottintresserade har startat upp Sveriges Tamigelkottförning.  

Vi vill ta igelkottintresset och aveln till en seriösare nivĂ„. Vi erbjuder alla att regga sin igelkott gratis hos oss. 

LĂ€s mer pĂ„ hemsidan. SjĂ€lvklart Ă€r ni varmt vĂ€lkomna som medlemmar ocksĂ„. 

LĂ€nk till hemsidan!

Har ni nĂ„gra frĂ„gor Ă€r ni varmt vĂ€lkomna in pĂ„ igelkott i fokus eller maila via hemsidan. 

Mvh Heidi, Ordförande Sveriges Tamigelkottförening

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Mikachu
0

Ohh, det har Ă€ntligen hĂ€nt alltsĂ„! :) 

Pratade för ett bra tag sen med tvÄ tjejer och deras kottar om att de ville ha upp en förening, du kanske var en av dom? Supernice iaf!! :D

Heidi
0

Japp, vi kĂ€nde att det behövdes đŸ™‚

Vet inte. Vart pratade du med tjejerna? Stod pÄ HusdjursmÀssan i januari dock utan kottar men dÀr har jag sÀkert nÀmnt det om nÄgon pratat kottar med mig.

Mikachu
0

Det var pÄ en husdjursmÀssa med kottar, men tror attd et var sÄ sent som förra Äret till och med :)

Heidi
1

DĂ„ var det inte jag.

zickan
1

Kul att det dykt upp förening igen för kottar. Verkade va lite ont om Ă€gare för en ca7 Ă„r sedan nĂ€r första föreningen lades ned. Hoppas ni fĂ„r till det nu. Vore kul att kika in pĂ„ nĂ„n utstĂ€llning senare. SĂ„ det hoppas jag ni fĂ„r till đŸ™‚

/ zickans.com uppfödare av tamrÄttor och guldhamster i VÀsterÄs
VĂ€rd pĂ„ RĂ„ttor, Exotiskadjur.

Heidi
1

Kul att det uppskattas đŸ™‚

Ja vi hoppas fĂ„ till ett Ă€nnu större intresse. Det kĂ€nns Ă€ndĂ„ som tamigelkottarna ökat i Sverige. Vi jobbar stenhĂ„rt just nu för att nĂ„ ut till igelkottĂ€gare/intresserade samt fixar samarbetspartners. 

UtstÀllning finns absolut med i tankarna för framtiden. Första ska vi dock försöka fÄ JBV och sÀnka sina extrema krav pÄ yta. Pgr av ytan Àr just utstÀllning svÄrt i nulÀget.