SÖKES: Sugar gliders / Flygpungekorre
Jag och min pojkvän söker en eller gärna flera flygpungekorrar. Vi har mycket tid och kärlek att dela med oss av och känner att dessa djur vore det perfekta för oss! Om vi har turen att få kontakt med en uppfödare i Sverige eller någon som inte hinner med sina underbara små ekorrar mer så skulle vi bli jätte glada över att få ta över! Vi är pålästa och vet att det kräver mycket ansvar. Vi bor i Göteborg men kan tänka oss att åka en bit för att få tag i dessa sålänge det inte skadar dom att ta en liten åktur. Hoppas att någon hör av sig!!! :) Med vänlig hälsning Pernilla Bilden tagen från Flickr.com
Bilden du lade upp är borttagen då det såg ut som att du inte är fotografen och lät som du bara tagit en bild på internet? Vilket betyder brott mot upphovsrättslagen/Copyright. Har jag fel och du har fått tillstånd att använda bilden kan jag lägga upp den igen 🙂
Bilden som låg uppe var tagen från denna sida: http://www.flickr.com/photos/twolitremedia/6876397494/in/photostream/ /Sajtvärden
Bäst att ni letar två :-) Sällan de klarar av att vara ensam levande tyvärr. Stor risk att de mår dåligt som ensamma.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.