Om du fick bygga ditt djur
Om du skulle montera ihop ett djur. Hur skulle slut resultatet bli?
Välj ett grund djur och byt ut delar. Du får välja 3-5 egenskaper ifrån olika djur att sätta ihop till ett enda djur. Typ utseende, personlighet, hälsa mm.
Exempel:
En ekorre med zebraränder och fjärilsvingar. Personligheten utbytt mot en elefant.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Oj, vad svårt, men kul! 🙂
Jag vill ju så gärna ha en iller någon gång, och hund längtar jag efter att få skaffa igen. Så om jag skulle"bygga" ett eget djur skulle det nog bli typ en iller med en hunds egenskaper men ändå spara alla bus och påhitt som en iller hittar på. 🙂
ojojoj, kul grej.
Har alltid velat ha en mini mammut eller en mini dinosaurie, men gillar djur med päls. Sedan vill jag ha ett djur som gillar att lära sig saker och gärna är med överallt.
Så, hm det får bli något i stil med en mini variant av en triceratops i storlek med en schäfer, men hårig som en mammut i samma färg, med mentaliteten hos en katt och delvis hund.
Om man får välja fantasydjur så skulle jag vilja ha en drake liten som en katt. Svart som en labrador. Personlighet som en råtta. Annars en katt med vingar som en fladdermus. Katter är annars perfekta just som dom är. Men det skulle vara kul om den såg ut som en Ozelot. Eller… Det blir nog bättre med en Ozelot som är som en katt och har vingar som en fladdermus. Redan färdigbyggda djur jag skulle vilja ha är även Pegasus eller grip. Fast det räcker nog med en grip.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Kul att läsa på vad folk egentligen skulle vilja ha 😃
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
En pegas! <3
Någonstans finns dem, i någon dimension.. jag är säker på det! <3
It's nice to be important, but it's more important to be nice!