Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: allmänt
Läst 1164 ggr
Jooonee
0

Sibiriska jordekorrar

Testar igen!
Söker ett par Sibiriska jordekorrar, ungdjur! Helst 2 honor då ja inte vill få ungar på dom :)

Mvh / Jonathan

zickan
0

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jooonee
0

Tack som fan för tipset!!! Hoppas den finns kvar nu bara! :) Tacktacktack

shaneekung
0

Tänk på att den buren på bilden är olaglig, Jordekorrar kräver en yta på minst 2 kvm.

Jooonee
1

Jag vet, de fixar jag! :)

Jooonee
3

Ska bygga större bur, och sen även en partner till den! :) Den ska få ett perfekt liv hos mig :D

[Ympulse]
0

#5 Gud vad bra att du kan rädda stackarn! Respekt👍

Jooonee
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är den här hos mig ! :) Nu äre dax o kolla på Burbygge! Underbart söt, men lite stressad tror jag så den får vara ifred i sin lilla stuga :)

zickan
0

#7 vad skönt. Kan krabaten kanske få sig ett bättre liv med större utrymme och kompis snart .-)

Jooonee
0

JJaa, dessutom ska den få ett naturligt hem med naturlig inredning! Har ja aldrig sett hos en gnagare förr tror jag :)

zickan
0

#9 Finns ett par sådana bur byggen med bilder här inne ;-)

Jooonee
0

Haha har jag missat! :) 
Hmm, satt med lite käk i handen nyss, sen skrapade jag lite med fingret i botten så den skulle se maten, då kommer den nyfiket, springer fram o biter mig i fingret o springer iväg.. Trodde den att mitt finger kunde ha varit mat eller blev den irriterad? Den gjorde inga ljud eller nå, sen sprang den till matskålen o tog nånting därifrån o gnagde på istället! (De va ett löst bett)