Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettannonser
Läst 2563 ggr
thewes
0

(s) Fyra Sugar Gliders

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Det är med sorg i hjärtat som vi har bestämt oss för att sälja våra fyra Sugar Gliders. Anledningen till detta är att vi vill att de skall få ett bättre hem, vi känner inte att vi kan ge dom det bästa.

Det är två honor och två hanar. Mamma 2 år och Pappa 4 år och deras ungar som är 7 månader (out of pouch). Båda hanarna är kastrerade. Dom är sociala och nyfikna (pappan lite extra då han har blivit handmatad som liten eftersom hans mor dog).

Buren medföljer ej eftersom den är för liten, men alla tillbehör de har medföljer. 

Det viktigaste är att du som köpare är väl påläst om vad dessa djur innebär eftersom jag vill att de kommer till ett hem där de får stanna och få mycket omvårdnad och kärlek. 

På bilden är Joey (pappa) till vänster. Därefter Puff (hane, ungen) i mitten och längst till höger Piff (Hona, unge)

neecha
0

Vad kostar de? Var i landet finns de? :)

thewes
0

Kostnaden är inte så viktig för oss och det beror lite på om man vill ha alla eller hur många man vill ha. 

Dom finns i Stockholm, Vallentuna.

Lunapunna
0

hej Jag heter Wilma och har idag tre glidare med bur av ett helt rum. jag och min mamma som är sjukpensionär och hemma hela tiden har vi mycket tid för glidare. om du inte hittar rätt hem och du kan tänka dig skänka dina glidare till oss så kan vi erbjuda ett jätte bra hem med bästa maten och vården mycket kätlek. mvh Wilma

viktorbielecki
0

Hej! :) Jag har under en längre tid tänkt att införskaffa en alldeles egen Sugar Glider, just nu passar jag min kusins då han är ute och reser, jag har inrett en gillestuga som står ute på gården till en "Sugar Glider zon" på 35m2, där jag brukar spendera 3-5 timmar om dagen med Zoey, resten spenderar hon krypandes på mig och väggar i huset. 

Anledningen till att jag inte har givit mig in på att skaffa en liten filur förrän nu är att jag ville se hur det var att sköta om en, och har nu gjort det i snart 1 månad, och har inte en tråkig minut med Zoey.

När han kommer hem (om cirka 2 veckor) har jag tänkt att skaffa mig 2 stycken så dom kan leka med varandra då jag ska läsa på högskola i Augusti, ska även bosätta mig själv i gillestugan då också, då ljuden dom gör inte stör min sömn särskilt mycket och jag får chansen att plugga men samtidigt ha konstant uppsikt över dom 😃 

Så nu undrar jag vad priset på en 7 månader gammal liten filur ligger på, och vad för tillbehör det är som medföljer?

thewes
0

Tack för svaren, jag skickar ett meddelande till er! 🙂

Rutlena
0

Hej!

Jag undrar om dem förmodan finna kvar. I så fall är jag mycket intresserad.

thewes
0

Dom finns kvar. Nu åker jag bort på resa i två veckor så, kan vara lite seg på att svara. Men skicka mig gärna ett meddelande!

SamPosse
0

Jag är väldigt intresserad av de två honorna, om de finns kvar!

Roze4235
0

Jag är intresserad av alla!! (Om dem finns kvar såklart ) och om du skulle kunna tänka dig att skänka bort dem så skulle du göra mig jätte glad!! Jag har andra djur här hemma , en chinchilla och fyra gerbiler så jag tar jätte gärna fyra djur till! :) jag lovar att dem skulle få ett otroligt fint hem hos mig!

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

zickan
3

Skulle rekommendera säljaren att sätta en summa på djuren fast du inte bryr dig om pengarna i förstahand. Mer så de hamnar i ett bra och påläst hem med en bur på minst 4kvm.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

thewes
0

Jag har inte tänkt att ge bort dom, anledningen till att jag inte skrivit ut pris är för att jag anser att det är disskuterbart. Är man en seriös köpare så är inte priset det viktigaste. Men jag förstår din goda tanke Zickan, bra inlägg.