2 wallaby till salu
hej har du wallabies kvar? hur gamla den är? mvh.mika
#2: Jag håller helt med dig. Dessa är födda i Sverige. Och vi letar efter ett hem för dem där de tas väl om hand om.
#1: Vi har en hona och en hane som letar ett nytt hem :).
Hanen är 2,5 år och honan är 1,5 år.
#3 Den här personen har skrivit (spammat) exakt samma inlägg på flera trådar om du kollar…
Så det är nog någon som är emot exotiska djur som husdjur överlag….
trådar håller på att rensas från off topic som inte har med enskilt tråd att gära. är man inte intresserad av husdjur oavsett art så bör man inte ge sig på de som valt hålla dessa. även chinchilla, fåglar, reptiler ,papegojor mfl är ansed exostiskthusdjur. många katt, kanin, hundarter kan anses exotiska. det mesta som inte var svensk fauna ansågs exotiskt när det kom till att bli husdjur. så länge folk följer de lagar och regler som finns, hellst håller det bättre än lagen. så är inte detta ett forum för påhopp om personliga åsikter emot att hålla vissa arter som sällskap. - admin
jag ligger även med feber. så fortsätt gärna anmäla inlägg ni ser är knasiga, det hjälper mig en hel del att få bättre koll 😊
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
- Redigerat 2023-12-30 18:37 av zickan
#12: Krya på dig - vi hjälper så gott vi kan och du får återpublicera det du inte tycker ska bort!
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#0: Hej!
Ville bara kolla och du fick sålt dessa. Annars skulle vi kunna vara mycket intresserade. Har gott om mark och kom precis hem från Australien.
Finnes fint hus, mkt stor utegård, helstängslat och med nät tak. Erfarenhet av dessa fina djur finns. Finns intresse så hör gärna av er. Plats och utrymme finns. Likaså tid och tålamod. / Allt gott!
#16: Hej har du köpt Wallabys om inte så lade vi precis ut en annons här
Mvh Jan-Åke