Annons:
Etikettsjusovare-ekorrar
Läst 1136 ggr
pixoy
2018-09-23 10:30

Sugar gliders letar hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag söker någon som kan ge mina små älsklingar ett bra och kärleksfullt hem då jag ska flytta till Norge där ekorrar inte är tillåtna *snyft*. Det är 4st sugar gliders (flygpungekorrar) som finns i Göteborg. Gruppen består av: Mamma Bianca (född: 2013-07-09), pappa Alvin (född: 2014-01-28) och två döttrar som föddes 2015. Alvin är jätte tam och gillar att bli upplockad, gosa och leka. Flickorna är lite mer tillbakadragna och vill bara gosa när det är på deras villkor (eller när dom får godis) :P. Det tar tid för att bonda med en glider, så det gäller att man har lite extra fritid så kommer dom att bli dina bästa vänner. Om ni önskar så kan ni även få med en egenbyggd bur på Bredd:1m/Höjd:190cm/Djup:60cm. (Kan användas som tillfällig bur under en kort period eller om ekorrarna behöver vara under uppsikt) Burmått ska sedan vara 4m2 i bottenyta. Läs på om rätt mått innan för att vara säkra. Ni får även med 2 ekorrehjul, alla deras hängmattor, sovpåsar, leksaker, matskålar, vattenflaska, ekorrehus, transportbur, nagelsax, vitaminer. Allt som är deras helt enkelt :) Viktigt är att dom får fortsätta att bo ihop då dom är en familj <3 Sugar gliders är nattdjur och behöver ett stort burutrymme och speciell kost så du får gärna vara påläst innan. Är det någon som är intresserad och som kanske haft sugar gliders tidigare? Skriv ett mail till pernilla-.-@hotmail.com 🐿️❤️

Annons:
pixoy
2018-10-04 07:09
#1

Ekorrarna har fått ett nytt fint hem så annonsen är inte längre aktuell.

Upp till toppen
Annons: