Annons:
Etikettdjurens-dagbok
Läst 1543 ggr
Wilma@a
3/25/18, 6:33 PM

Klicka här! Men gör det då! Nuuu! Ja nu!!?

Hej! Jag undrar om ni kan skicka bilder på era djur? Och skriva lite kort! o vilken ras??

Annons:
Travis D
3/25/18, 6:47 PM
#1

Decibel

Decibel är en Norsk skogskatt på snart 1 år. Hon kom till os 16:e augusti 2017. Och är ganska vuxen och mogen. Hon kallas Dieci, Zibban, Zibelle. Hon älskar lugna miljöer, min lillebror och en massa kärlek och mys Hjärta

Mango

Mango är en blandning 90% Perser och 10% Maine coon. Hon kom till oss 8:e augusti 2017. Hon har nästan inga öron men jätte stora ögon. Hon kallas: Maggan, Maj-Britt och Britta. Hon e surig och älskar att vara utomhus men bäst av allt är att sova på min äldsta storebrorsas ansikte.

Nysve

Nysve är en renrasig Nordsvensk på 158 cm i mkh. Han kom til os 19:e november och jag provred honom 17.e. Han gick på travet i 10 år och tjänade ihop ca 15.000kr Han rids nu som ridhäst av mamma och går lektioner på torsdagar (också med mamma) Han älskar godis och att få arbeta. Han är lite för svår för mig och därför ska vi skaffa en ponny

(texten e från min profil)

zickan
3/26/18, 9:05 AM
#2

Tyvärr ont om bilder på mobilen. Mer exotiska djur jag har kvar just nu. Är tre dvärg tenrec. Egentligen 4 men kompisen lånar en som sällskap till sin hane. De ligger ännu i dvala. Såg en nos här i veckan när solen dök upp. Men ännu tidigt att de är aktiva. Samt två amazon papegojor jag tog över efter ägaren avled. Dock söker jag annat hem till honan. Har annars en hund. Andra fick tas bort för en vecka sedan. Föder upp tamråttor och iller. Har några möss och ett par snäckor varav flesta är bebisar från förre året som ska säljas

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Blue_Lugia]
4/5/18, 10:48 PM
#3

Konstigt namn på tråden måste jag säga….

Upp till toppen
Annons: