Annons:
Etikettallmänt
Läst 1074 ggr
katteninutihatten
2/21/18, 11:06 PM

Förslag på djur...

Hej! Jag är väldigt förtjust i djur, och har alltid varit. Jag har i dagsläget 2 hundar, 3 marsvin och 2 råttor (som börjar bli till åren). Jag hade tänkt skaffa fler råttor, men har nu ställts inför faktum att min tonårsdotter börjat reagera med nässelutslag på just råttorna när hon hanterar dem (dock ej något av de andra djuren). Jag kommer därför kanske inte kunna skaffa fler råttor 😔 (inte medan hon bor hemma iallafall 🤔) Skriver därför ett inlägg här för att få förslag på roliga, intressanta och lägenhetsvänliga husdjur som jag kan fundera på istället för råttor.

Annons:
Elin_la
2/24/18, 1:20 PM
#1

ödlor tex skulle jag tipsa om. om din dotter också är intresserad av djur så tycker jag att ni borde skaffa en reptil som ni alla kan hålla på med. en skäggagam skulle nog passa. läs om dem vett ja (: jag har själv en leopardgecko.

RoxannaS
3/24/18, 8:45 AM
#2

Skäggagamer skaffade vi här hemma, för grabbens skull, han är 12, han är totalt ointresserad av dem. 😐


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
tanglytails
3/25/18, 5:22 PM
#3

Vill bara säga att många reagerar på råttornas klor när dom klättrar på en utan att det faktiskt är något allvarligt. Men givetvis ert beslut, tänkte mest put it out there. 

Kan vara allergisk mot andra smådjur då. Kanske reptiler eller liknande är bättre då. :)

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Upp till toppen
Annons: