Annons:
Etikettsjusovare-ekorrar
Läst 3249 ggr
norbergkarin@hotmail.com
2017-09-26 10:06

Ekorre sökes

Hej! Jag vill väldigt gärna köpa en ekorre! Om du säljer eller vet var jag kan köpa - snälla hör av dig! Jag är en stor djurvän och ett kärleksfullt hem utlovas

Annons:
Maria
2017-09-26 11:11
#1

Vanliga ekorrar räknas väl som vilda djur och de får man inte ha som privatperson.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

zickan
2017-09-29 07:53
#2

Bara en art man inte kan ha till sällskap hur som och det är vår svenska. Samt sibirisk jorsekorre har blivit olaglig att köpa,sälja och föda upp inom eu

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Staren15
2017-09-30 09:21
#3

Vad jag vet är lovenest dom ändå som föder upp dom har American rock squrrile, dom behöver 4 kvadrat dom gnagar sjukt m5cket och behöver mycket tid för att bli hand tam 🙂

zickan
2017-10-02 11:19
#4

Vet flera uppfödare. Men svårt rekommendera en när man inte mer vet vilken art som söks.  Mest vanliga just nu verkar va suga glider.  Lovenest har fött upp många andra arter också. Men ingen koll på vad dom har nu.  De brukar poppa in här då och då under Fireant.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

smurfan-13
2017-10-15 21:46
#5

#2 När blev & varför är sibirisk jordekorre olagligt? Finns det nån art som är väldigt lik? Ser flera annonser om "chipmunks" (som jag trodde var sibirisk jordekorre) här i UK.

Staren15
2017-10-16 17:56
#6

Sibirisk jordekorre/chipmunk är olagliga jag har för mig det är du som satt stopp för det efter som dom kan släppas ut i naturen och konkurrera ur våra inhemska ekorrar, tyvärr så är det många länder som inte är lika duktig som Sverige att följa reglerna , i Danmark säljs dom hejvilt

Annons:
zickan
2017-10-24 13:04
#7

Sibirisk jordekorre och flera andra arter. Har blivit olagliga att sälja, köpa och föda upp inom Eu.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
2017-10-24 13:16
#8

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
2017-10-24 13:53
#9

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: