Annons:
Etikettavel-uppfödare
Läst 6242 ggr
Maxat
8/26/17, 4:07 AM

Var köpa jättesnäckor?

En kollega har införskaffat Afrikanska Jättesnäckor och jag är dösåld. Så himla vackra och förvånande nog, roliga varelelser. Googlesökningar ger inte så mycket information om uppfödare, så jag undrar därför om någon här kanske vet var jag kan vända mig för att få tag på någon som föder upp sådana? Bor i Stockholmstrakten. :)

Annons:
zickan
8/26/17, 9:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag har snäckor till salu. Bebisar födda för lite mer än en månad sedan. Kommer bli stora. Kommer från denna skönheten.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Maxat
8/27/17, 9:27 PM
#2

Åh! Så fin. ❤️ Vars finns du? Och, förlåt, känner igen ditt alias sedan jättelänge, du är råttuppfödare också va? 😄

zickan
8/27/17, 10:39 PM
#3

Haha ja precis. Jag finns i västerås. Skall ev försöka ta mig till stockholm i veckan och hämta råttsaker. Var tanken på tisdag. Men jag kan även posta.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

NiklasTyreso
9/15/17, 11:18 PM
#4

Snäckor brukar finnas till salu på terrariemässor. Går nog också att finna på terrariedjur.se

zickan
9/21/17, 12:29 AM
#5

Jag åker en del till Stockholm då och då just nu pga pappa ligger dålig på karolinska. Kan ta med. Mina små har växt en hel del sista tiden. Men som #4 skriver så finns det en hel del att hitta på diverse reptil expon. Du har även snäck grupper på fb där man kan hitta.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Zanda
10/19/17, 9:43 PM
#6

Hej! Har ni snäckor kvar? (Fulica?) jag söker också :-) Bor i Stockholm

Annons:
Upp till toppen
Annons: