Annons:
Etikettannonser
Läst 1831 ggr
Azeman86
2017-03-10 18:19

(S) Jättekackerlackor A. Tesselata

Säljer några jättekackerlackor av arten A. Tesselata! Mest vuxna kackerlackor. Finns i Matfors, kan även troligen tas till Sundsvall. Skickas ej! Framöver kan de kanske även eventuellt tas till Bollnäs och kanske även Ludvika.

Endast seriösa svar tack! ONÖDIGA OTREVLIGA KOMMENTARER UNDANBEDDES! - Tack på förhand! Fjanterier kan ni behålla för er själva  

Flera bilder hittas på min hemsida: http://ai-chan.weebly.com/
Kackerlackor är tråkigt nog ett väldigt missuppfattad djur och anses som ohyra i många ögon, men finns många olika arter av kackerlackor och de flesta är faktiskt inte ohyra (endast en liten procent av alla de arter som finns som är "ohyra"). Kackerlackor är väldigt enkla, billiga, lättskötta och pälsallergi vänliga husdjur. De kräver inte mycket, lätthanterliga och väldigt intressanta djur.

Som sagt, onödiga kommentarer undanbeddes. 

Finns även på e-mail: Anniiie86a@hotmail.com

Annons:
Azeman86
2017-03-10 18:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Säljer några jättekackerlackor av arten A. Tesselata! Mest vuxna kackerlackor. Finns i Matfors, kan även troligen tas till Sundsvall. Skickas ej! Framöver kan de kanske även eventuellt tas till Bollnäs och kanske även Ludvika.

Endast seriösa svar tack! ONÖDIGA OTREVLIGA KOMMENTARER UNDANBEDDES! - Tack på förhand! Fjanterier kan ni behålla för er själva  

Flera bilder hittas på min hemsida: http://ai-chan.weebly.com/
Kackerlackor är tråkigt nog ett väldigt missuppfattad djur och anses som ohyra i många ögon, men finns många olika arter av kackerlackor och de flesta är faktiskt inte ohyra (endast en liten procent av alla de arter som finns som är "ohyra"). Kackerlackor är väldigt enkla, billiga, lättskötta och pälsallergi vänliga husdjur. De kräver inte mycket, lätthanterliga och väldigt intressanta djur.

Som sagt, onödiga kommentarer undanbeddes. 

Finns även på e-mail: Anniiie86a@hotmail.com

[Blue_Lugia]
2017-03-22 14:21
#2

Jag har själv Väsande kackerlackor, så det är inte bara du som fascineras av dom.; ) Hoppas du får dom sålda! (Onödig kommentar, men absolut inte otrevlig hoppas jag)

Upp till toppen
Annons: