Annons:
Etikettannonser
Läst 1202 ggr
[Swaggyfredd]
2015-06-09 10:57

Sugargliders omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Har 2 st Sugarglider hanar på ca 2 år som behöver ett nytt hem. Har endast en "liten" bur som jag kan skicka med dock, kan funka som en temporär bur tills ni skaffat en tillräckligt stor. Kam inte ha kvar dom för att dom inte kommer överens med min papegoja. Dom älskar att springa runt i huset och klättra på mig och min rumskompis men numera så går tyvärr inte det. Tänkte mig 2500kr för dem och då får ni med den "lilla" buren också. Snälla hör av er, vill gärna hitta någon asap så att dom kam få leka ute igen!

Annons:
Rechiva
2015-06-13 20:14
#1

Hej!

Vart i landet befinner de sig? :)

silenceiswild
2015-06-18 14:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hm. Är det katten eller papegojan som inte gillar dem?

http://www.blocket.se/goteborg/Ekorrar___Sugargliders_61098451.htm?ca=11&w=3

graleh
2015-07-18 18:52
#3

Jag undrar också var de finns! Kastrerade? Handtama. hur hanterade, etc.?

#2 Är det mest väsentligt, om de inte kommer överens med katten eller papegojan? Känns som att somliga på iFokus är väldigt sugna på att gärna hitta fel i det andra skriver.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

zickan
2015-07-23 23:51
#4

#3 lite suspekt när man inte kan besämma sig på varför man omplacerar djur. Ibland är det skrivfel i all hast. Men ofta är det pga orsaken som anges bara är kamoflering på verkliga orsaken som oftast är att man tröttnat. 

Dock lär ingen få svar av annonsören då namnet är inom [ ]. Vilket betyder att de raderat sitt konto på iFokus.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: