Annons:
Etikettannonser
Läst 996 ggr
[Blue_Lugia]
2015-05-01 21:26

Dvärgtenrec behöver nytt hem

Lille Henry behöver komma till någon som kan ge honom det han behöver! Vet att dom behöver 2 kvm yta, fukt och värme, vilket jag inte kan ge honom. Han blir rätt stressad också. Han äter kattmat, dubias och ibland mjölmask bra. Så snälla, ingen kritik, jag gör detta för hans skull, känns betydligt bättre att han får komma till någon som kan tillgodose hans behov mer än mig. Läs på ordentligt innan! Ju förr jag hittar någon till honom desto bättre, jag vet att Dvärgtenrecs är relativt ovanliga i Sverige så jag hoppas det finns någon som vill ta honom. Pris kan diskuteras via pm. Hemmet är som sagt viktigt, och jag vill inte ha några oseriösa personer, eller någon som skickar pm med typ "Gud vad söt!" och sen hör man inget mer. Det kan stanna i kommentarsfälten. Ser gärna att hemmet är varaktigt, då jag helst inte vill att han ska behöva flytta mer. Därför är det som sagt bra om du läser fakta om djuret så du är säker på att detta är djuret för dig. Har du tidigare erfarenhet av detta djur, är det ju en fördel. Hämtas här hos mig eller annat efter överenskommelse.

Annons:
[Blue_Lugia]
2015-05-01 21:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

Elcyion
2015-05-01 21:58
#2

Provat att annonsera här också? http://igelkott.ifokus.se/

Medarbetare på jack russel terrier

[Blue_Lugia]
2015-05-02 00:21
#3

Tenrecs är ju inga igelkottar, vilket folk säkert kommer kommentera…

[Blue_Lugia]
2015-05-05 00:12
#4

Om ingen visar intresse för honom, kan sajtvärden ta bort tråden. Onödigt att den ligger och skräpar utan får försöka på annat håll.

nicolina84
2015-05-07 23:08
#5

Hej! Jag är intresserad, är världens djurvän och har ett hem fullt av kärlek att erbjuda Henry :-) Har en afrikansk pygmé igelkott redan och skaffar göra en till liknande dock väldigt olika. Har du den kvar och inte ångrat dig så hör av dig, jag har de kunskaper, färdigheter, omtanken och kärleken som behövs för att Henry ska få det bästa möjliga liv. Om du tror att jag kan vara rätt person för din vän då hör gärna av dig aå kan vi prata mer, har självfallet lite frågor till dig precis som jag tar för givet att du har till mig :-) Ha det bra så länge! Vänliga hhälsningar Lina

[Blue_Lugia]
2015-05-07 23:25
#6

Skickat pm

Annons:
Elcyion
2015-05-08 22:06
#7

Den ser ut som en igelkott… 🙂

Medarbetare på jack russel terrier

[Blue_Lugia]
2015-05-09 00:37
#8

Japp, lite lik en kotte men ett helt annat djur. :)

[Blue_Lugia]
2015-05-10 00:30
#9

Henry väntar på sin nya matte så ni kan låsa tråden nu.

zickan
2015-05-10 18:44
#10

hittar han inte hem så säg till. Min kompis bad mig maila vilket jag satt och höll på nu men inte hunnit skicka iväg ännu. så är han kvar finns det ett bra hem.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Blue_Lugia]
2015-05-10 21:16
#11

Han har en som är intresserad så det är på g.

Upp till toppen
Annons: