Annons:
Etikettannonser
Läst 1171 ggr
amandasart
2015-03-09 14:32

sugargliders sökes

Hej! Jag har nu blivit sjukskriven i några år, har bestämt vilka utbildningar och kurser jag ska studera därefter på distans. Jag kommer att vara hemma i 10 år med sjukskrivning och plugg. Har redan en utbildning men vill fokusera på en högre bredare utbildning med större arbetsmöjligheter. Med andra ord så har jag all tid i världen att erbjuda, och ett livslångt hem! Vid sidan om säljer jag tavlor, porträtt samt fixar naglar/smink/hår så ekonomin är det inga problem med (detta gör jag hemma, har ett speciellt rum avsett för detta). Jag har tidigare erfarenhet av flygpungsekorrar då jag haft en flock förut. Jag bor i ett stort hus på landet, och till flygpungsekorrarna kommer jag erbjuda ett stort, säkrat rum på 15kvm med inredning efter deras naturliga habitat. Maten jag ger kommer bestå av en stor variation av diverse frukter, zophobas, syrsor, kackerlackor (sambon håller på med ödlor och brukar odla eget) hårt foder, nectar, torkade frukter, mjölmask etc. Har allt hemma regelbundet förutom nectar och andra näringar som jag beställer från internet. Tanken är att ekorrarna ska vara lösa mesta delen av dagen, men instängda i rummet när jag sover för säkerhetsskull. Så har någon en kull eller en liten glider som söker nytt hem är det bara att höra av sig antingen här eller på email! Mvh Artbyamanda@outlook.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: