Annons:
Etikettannonser
Läst 693 ggr
gnagarälskaren
2014-11-12 17:48

Pygmémöss sökes!

Jag letar efter 3-4st Pygmémöss av samma kön! Helst så unga som möjligt, så jag kan ha dem så länge som möjligt :) Jag bor i Gävle, har svårt att åka långt för att hämta, då jag jobbar mycket, men betalar gärna extra för transport! Vill verkligen ha mössen!

Annons:
zickan
2014-11-13 14:24
#1

Har lite dålig koll på vem som har pygmemöss just nu. Ende jag kan komma på som jag ännu tror håller på med dom är golden's/Gutke's runt Göteborg. Säger till om jag hör om nån annan. Hoppas du hittar vad du söker.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

gnagarälskaren
2014-11-13 16:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tack :) Jag har fått tag på 2st från en kille i Sthlm som kör förbi Gävle imorgon och lämnar. Han visste ej om det var hannar eller honor, men det var samma kön iaf, för de har gått ihop flera månader utan ungar. Skulle vilja ha tag på 2st till av samma kön (får undersöka vilket det är imorgon) och hoppas att det dyker upp framöver :) Saknar de jag hade som avlidit, de var nästan handtama fast det i princip är omöjligt att få dem så :D

gnagarälskaren
2014-11-14 12:24
#3

Han som jag skulle köpa av fick förhinder och kunde ej åka upp! Så det är återigen 3-4st jag söker av samma kön! De skall helst vara relativt unga, då jag ska ha dem som sällskap och vill ha dem kvar i livet så länge som möjligt :)

zickan
2014-11-14 15:34
#4

Jo det tar ett tag och tur att få dom så handtama. En vänn till mig födde upp pygmemöss och hade väldigt tama sådana. Alla därifrån var långlivande och fräscha. Tyvärr avled hon så jag tappade intresset för pygmemössen själv när det inte gick att hitta samma som jag fått köpa av henne. 
Väldigt kul att få se en sådan tam igen du visade på bilden 🙂. Det gör hela ägandet av de små pluttarna lite speciellt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

gnagarälskaren
2014-11-14 17:15
#5

Ja, det är ju så mycket roligare när dom är tama :) Man blir verkligen fäst vid dom på ett helt annat vis då och deras olika personligheter märks mycket mer :)

Raggedydoll
2015-02-22 08:46
#6

Söker du fortfarande? Har fått igång min nya grupp så har fullt med ungar i båda könen! =) Finns i Hedemora

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: