Annons:
Etikettallmänt
Läst 524 ggr
zickan
10/10/14, 9:09 AM

Godmorgon 10/10

Hur har ni alla det där ute i höst mörkret som kryper närmare? Ingen som har några spännande nyheter eller snygga höstbilder att dela med sig?
Själv har man försökt få en bild på ekorren som bor i tallen utanför mitt vardagsrumsfönster. Men den är inte riktigt intresserad att komma på bild.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Fireant
10/12/14, 10:23 AM
#1

God morgon hjärtat..

hoppas att höstens alla vackra färger ska inspirera dig och andra att ta fina höst bilder.. jag väntar… ;)

zickan
10/12/14, 11:26 AM
#2

Är ju du som borde ut med kameran och fota de där klippmarsvinen. Så jag har nått att drömma om 😉

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[JeanetteK]
10/12/14, 11:40 AM
#3

God middag! Söndag är det idag! Har inte varit inne på denna sida innan. Oj så mycket fina djur det finns. Har blivit alldeles förälskad i degusbebisar och sugar gliders och allt möjligt annat. 😍

zickan
10/12/14, 12:26 PM
#4

#3 Ja det är lite farligt med alla söta bilder. Får stora ha begär.  Hoppas själv ännu att hamna i hus under nån period av livet. Så det finns stort utrymme. Kanske man vågar sig ett besök hos Fireant (lovenest.se) Mycket där man är sugen på 😍

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Fireant
11/13/14, 1:05 AM
#5

Zickan, du är alltid välkommen.. nu är Lovenest färdigbyggt. massa med stora volijärer och massa grönska.. värt ett besök!

zickan
11/13/14, 2:19 PM
#6

#5 Nästan så jag tar det erbjudanden när jag får jobb igen och råd med en tripp.  Får man redigt tillfälle att leka med kameran 😃

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Upp till toppen
Annons: