Annons:
Etikettannonser
Läst 1692 ggr
fuzzie
2014-09-01 22:02

(K) Afrikanska dvärgsjusovare

Hejsan! 

Jag skrev ju tidigare i år om att min bror var väldigt intresserad av just Afrikanska dvärgsjusovare och nu har vi i familjen tagit steget mot att faktiskt införskaffa ett litet gäng! 😃 

Dock så är det i princip helt omöjligt att hitta någon som föder upp dessa sötingar, så jag måste fråga er här inne om ni har någon aning om vart vi kan vända oss. Finns det någon uppfödare i Sverige eller måste man söka sig till tex. Danmark? 🙂 

Vi håller även på att söka efter ett högre terrarium men har än så länge inte haft turen att hitta ett passande, så om någon har ett hyfsat stort och högt terrarium så får ni gärna skriva i tråden eller på PM.

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
TeeWeed
2014-09-02 22:58
#1

Vad kul att ni skall skaffa! Jag och min pojkvän har hållit på att söka i evigheter, och vi hittade här i Sverige, men det var en massa krångel så vi bestämde oss att avstå. Jag tror nog att ni får vända er till Danmark, där är marknaden lite större :) Du måste lova att lägga ut bilder och visa oss när de är i hus :D

Sajtvärd på Djurparker.ifokus

- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i SverigeYrar

Kilala
2014-09-05 00:03
#2

Jag föder upp sjusovare….finns i Göteborgs trakten…just nu så har jag 4 vuxna djur…fick 1 kull den 1 sep..vet ej hur många ungar det är o hur många som kommer vara till salu…. Kommer ev få hem ngr nya inom 2 veckor…

vill ni veta mer så skicka iväg ett mail….flopsy_5@hotmail.com

- Susanne

Mvh Susanne

fuzzie
2014-09-05 01:22
#3

#1 Jaha ok vad drygt det lät hehe 😕 Men jag får ta och kika lite hur det ser ut i Danmark då, vi har faktiskt hittat en annons som vi troligtvis kommer höra av oss på. 

Hehe klart jag lägger upp bilder på de små när och om vi lyckas få tag på några! 🙂  

#2 Jaha ok, det lät väldigt intressant! Men då klockan är mycket och jag egentligen borde sova nu så tar jag och hör av mig imorgon på din mejl. 😴 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

gnagarälskaren
2014-11-12 16:19
#4

Jag har 3st till salu! PM:a mig!

Kilala
2014-11-13 20:31
#5

#4

Vad är det för kön på dina ?? och vart finns dom ?

Mvh Susanne

gnagarälskaren
2014-11-13 23:59
#6

Det är honor, vet iaf att två av dem är honor, den tredje är jag 99% säker på, för haft dem tillsammans många månader och inga ungar eller ens försök till parning. Finns i Gävle!

Annons:
Kilala
2014-11-14 20:54
#7

okej… attans.. är nämligen på jakt efter 2 nya hanar minst.. då jag har 8 honor o 1 hane samt 5 ungar jag inte ännu vet kön på…

Mvh Susanne

gnagarälskaren
2014-11-15 01:12
#8

Aha, jag förstår! Otur att det inte var hanar jag hade :/

Upp till toppen
Annons: