Annons:
Etikettannonser
Läst 2238 ggr
Magnols
2014-08-08 20:29

(S)präriehundar

Präriehundar säljes. Totalt ca 20st. En unik avelsgrupp som finns i privat regi. I princip alla andra finns på djurparker. Ett unikt tillfälle att skaffa sin egen grupp. I princip omöjligt att få tag på idag som privatperson. Säljes inte under 4:a djur i taget. Ska du avla inte under 6 djur. I blandade fertil ålder. Får ungar regelbundet. Bilder skickas endast vid 100% seriöst intresse. Pris; 2800kr / st.

Annons:
Magnols
2014-08-09 20:52
#1

Syns annonsen ☺ Eller kanske har tips på andra sidor att annonsera? Förutom blocket 😑

TeeWeed
2014-08-09 21:53
#2

Jodå den synas!:) Jag vet faktiskt inte, men du kanske skall prova i Danmark, de har lite  större exodjur-marknad, http://www.guloggratis.dk/dyr är väldig aktivt. 

Hoppas du hittar bra hem till de. De är otroligt häftiga!

Sajtvärd på Djurparker.ifokus

- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i SverigeYrar

Magnols
2014-08-10 10:41
#3

Tack för tipset☺ vill helst sälja dom till Sverige och kanske kanske kunna köpa tillbaka någon unge i framtiden ☺. Hoppas intresse finns här. Nästan alla som vill ha dessa djur finns i andra länder tyvärr

Magnols
2014-08-10 20:10
#4

Kan tillägga att pris kan diskuteras efter antal ☺

zickan
2014-08-11 23:53
#5

Hade lätt köpt en grupp om jag hade laglig plats. Dock vore det kanske smart att skriva med latinska namnet så man vet på vilken art av präriehund det är. 

Du skulle ju kunna kontakta nån djurpark och se om de har ett intresse. Kanske fireant kan komma med några tips om han kikar in här. Kan kanske skriva till dom på lovenest.se om de vet om vet finns någon intresserad eller person man kan kolla med.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

TeeWeed
2014-08-12 22:00
#6

#3 Förståeligt! Massa lycka till:)

Sajtvärd på Djurparker.ifokus

- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i SverigeYrar

Annons:
Mitchan
2014-08-13 00:07
#7

Spännande! Hade jag haft kunskap, utrymme och pengar hade jag inte tvekat, men… Kanske om ca sju år eller så? ;) Haha. 
Lycka till iallafall!

enbartmalin
2014-08-24 19:42
#8

Ja i Danmark borde du få napp, jag har sett några på danska "blocket", vet visserligen inte om dom blivit sålda men dom dyker upp då och då. :)

Hälsningar Malin

zickan
2014-10-06 06:31
#9

Puffar lite.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: