Annons:
Etikettallmänt
Läst 880 ggr
zickan
2014-06-19 12:01

Senast inhandlat?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är det för exotiskadjur eller tillbehör ni köpte senast?. Blivit någon tillökning detta året av nått mer djur?
Skall du börja nått bygge, kanske bara köpt lite ny rolig inredning eller gjort ett bra inköpsklipp?

Själv ligger jag lite lågt på exotiskadjur i och med mindre boende sedan nått år tillbaka. Men är djurvakt och papegojvakt till och från. 
Min plan för året är en till iller. Kullen är inte född ännu men hoppas kunna få hem en tjeckisk lite hårboll mot hösten. 

Bilden är Lotus jag nyss passade åt systers sambos släkting, och en kompis som hälsade på. 

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
TeeWeed
2014-06-25 16:25
#1

Dina planer låter bra. Och vad kul att få passa gojjan <3 Vi har lagt våra planer på hyllan för sommaren. Vi funderar ju fortfarande över olika grejer som degus, chinchilla eller sjusovare, även om flygekorre är drömmen, men det finns bara inte tillräckligt med plats och då är frågan om man skall ha något mindre krävande i mellantiden, eller bara vänta i några år tills man har plats och råd. Tanken har även varit på ormar sista tiden, och det frestar, men vi vill verkligen vara 100% så ah, det tar sin tid! :)

Sajtvärd på Djurparker.ifokus

- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i SverigeYrar

ajanki
2014-06-25 21:23
#2

Jag har mina sebramöss som jag trivs väldigt bra med! Bebisar blir det emellanåt också :)

Har tittat mycket på degusar som jag tycker ser trevliga ut, dock så har jag just nu inte plats och tid för mer djur.

P4go
2014-06-25 23:28
#3

Får hem två chinchillor på lördag. :)
Så här hemma har det snickrats och byggts en massa :)

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

zickan
2014-06-25 23:58
#4

#3 då få du köra kameran i högsta hugg. Jag gillar chinchillor :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

P4go
2014-06-26 00:01
#5

Den ligger faktiskt på laddning just nu 👍

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

[tamlina]
2014-06-26 02:00
#6

Tog mot en degusfamilj och snart flyttar två råttpojkar hit men drömmer såklart om iller mitt i allt. Det får vänta några år till.. (såklart hade det varit intressant med sugar gliders, tasmansk djävul eller något också) 😍

Annons:
jossa5
2014-06-27 05:41
#7

Inte så mycket exotiska djur här hemma, men köpt en samlalåda för att bygga bur av.
Sitter dock och tittar över olika afrikanska snäckor, men sambon tycker dom bara är slemmiga, så det får väl vänta ett tag till. ^^

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Upp till toppen
Annons: