Annons:
Etikettallmänt
Läst 877 ggr
zickan
2014-06-07 21:32

Ebay?

Är du också en ebayare?

Sedan skatten kom åter har jag suttit med nosen framför ebay lite för mycket. Blivit lite nya saker till djuren. Även suktat lite efter andra djur igen. Finns så mycket roliga tbh och tips på saker man kan göra själv. 
Brukar du handla på ebay och har du gjort några klipp sista tiden till djuren?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
zickan
2014-06-07 21:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Denna är ju bara för söt och gör att man saknar suga glider.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Shalin
2014-06-08 09:53
#2

Jag skulle gärna vilja prova att handla på ebay någon gång. Hur är det med att lägga ut saker själv? När man ska skicka paket till köparen sen betalar man själv för frakten?


TeeWeed
2014-06-08 11:41
#3

Jag köper ibland, men är mycket inne och kollar! Beställde även ett sugar glider kit även om jag inte äger någon, haha!:) Jag ser mycket fram emot att ha suger gliders någon gång i framtiden när man inte är fattig student!

Sajtvärd på Djurparker.ifokus

- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i SverigeYrar

Shalin
2014-06-08 15:39
#4

#3 Haha ja så kan man ju också göra xD Lite ivrig kanske hihi ;)


zickan
2014-06-08 16:16
#5

#2 det bestämmer säljaren på var man är villig att skicka och om säljaren eller köparen skall betala frakten

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Shalin
2014-06-08 16:37
#6

#5 Jaha okej, så bra, då vet jag. Tack :)


Annons:
TeeWeed
2014-06-08 17:23
#7

#4 Haha eller hur? 😊

Sajtvärd på Djurparker.ifokus

- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i SverigeYrar

Tsunamis
2014-06-19 10:50
#8

det är så läskigt lätt att handla på ebay. Jobbiga är väl om man åker på tullavgift, lite beroende på vad det är för saker man köper.

MvH  Tsunamis

zickan
2014-06-19 11:56
#9

#8 ja man får verkligen akta sig för att bara klicka runt på köpknapparna. Själv har jag försökt köpa saker som är fri frakt. Förstår inte på hur de kan gå runt med att ha en del saker så billigt och sedan fri frakt från typ kina. 
Köpte nyligen en klocka jag ville ha. Men ville inte betala de 2-250 som de ligger på i sverige. Hittade en på ebay för 49kr och fri frakt från kina. Samma modell. Nu vore den iof rätt lätt att pyssla ihop själv med klocka på armband. Men alltid enklare att beställa.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: