Annons:
Etikettgambiansk-jättekindpåsråtta
Läst 2934 ggr
zephonim
6/29/10, 10:54 AM

Söker avelshane

Hej tänkte att jag skulle ta en kull på min tjej bestla medans hon fortfarande har åldern inne. Hon är ifrån grandprix juvi å kali så söker en hane som inte är ur deras blodlinje och har ett bra temprament. Finns någon sådan där ute som är intresserad så mejla mig här på iFokus.

Finns i karlstad

Annons:
zickan
6/29/10, 3:36 PM
#1

Kan nog tillägga att det rör sig om en gp råtta ;-)
Finns knappt obesläktade linjer i sv. Bör nog fundera på import. Nästan alla linjer parades ihop och avelsmaterialen tog fort slut. Finns en linje som Mymlan(carina) i växsjö området hade som är de ende helt obesläktade till redrums linjer.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zephonim
6/29/10, 6:56 PM
#2

ahh trode de skulle koppla eftersom det var i gp-forumet;)

Det är så illa alltså =s   ville försöka slippa att köpa på mig en hane.     Hoppades att det skulle dyka upp något ifrån dina linjer där som fortfarande var obesläktade.

Ska utforka växsjö for vi se om det leder någon vart =)

[jennyrapp]
6/30/10, 4:45 PM
#3

Åh, Gp <3

Lycka till i sökandet! Och blir det några bebisar så hoppas jag starkt att du lägger upp MASSOR med bilder här , bomba gärna hela exotiska med gp bilder ;)

meinthemirror
7/14/10, 3:34 PM
#4

blir det nåra bebisar så snälla kontakta mig!! jag vill ha en liten en till vilket pris som hellst.. bor själv i kil :D

zephonim
7/15/10, 8:54 PM
#5

4#   ser ganska mörkt ut tyvärr, hittar ingen kille =/

meinthemirror
7/16/10, 8:22 PM
#6

ok, men får du tag på nån, så snälla!! hör av dig, antingen mobilen : 0761077705 eller min mejl : meinthemirror@msn.com

ha en trevlig helg!!

jess

Annons:
Upp till toppen
Annons: