Annons:
Etikettannonser
Läst 1034 ggr
Alwyn
2017-03-16 12:25

(S) Afrikanska sebramöss, med eller utan bur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

På grund av kommande flytt och förändrad livssituation söker jag ett nytt hem åt mina fyra sebramöss. De bor en och en, i en stor hemmagjord burmöbel där varje mus har ett eget våningsplan. Mått på burmöbeln D 40 cm L 120 cm H 200 cm och den står på hjul. Du kan köpa hela burmöbeln med mössen i, eller enskilda möss utan möbel. Inte enbart möbel.
Om arten: Sebramöss behöver yta och extra värme. Utöver det är de ganska lätta att ta hand om eftersom de inte kräver någon hantering. De är luktfria vilket gör att man inte behöver städa lika ofta som till vanliga möss. Här kan du läsa allt du behöver veta om arten:
https://knivstaetologen.wordpress.com/…/02/sebramoss-grasm…/
Jag har höga krav på köparen: Du ska ha läst på om arten i länken ovanför. Du talar antingen svenska eller engelska väl och jag vill att du berättar lite om dig själv. De skall INTE bo tillsammans eftersom de separerades på grund av slagsmål. Självklart erbjuder jag nya hemmet stöd och hjälp. Det är absolut ingen brådska med flytten.
Finns i Knivsta. Om du känner att du skulle kunna ge dem vad de behöver så skriv en kommentar och skicka ett Pm. 
Priset kan diskuteras.

Annons:
Upp till toppen
Annons: