Annons:
Etikettannonser
Läst 6131 ggr
kleffan
2017-02-10 11:41

Sugar Glider Bäbisar till salu!

Hej. Vi har nu två stycken Sugar Gliders som kommit fram ur pungen på våran ena hona. Den ena är en flicka och den andra en pojke. Den ena är standard grå och den andra är whiteface, Våran andra hona väntar också bäbisar och vad vi kan se så är det två stycken där med, men inte helt säkert. Färger och kön vet jag alltså inte.

Finns det något intresse här? Finns det någon mer som skulle vilja dela sin fritid med dessa helt  underbara varelser?

Skriv här eller smsa mig på 0721584868
Bilder kan mailas, mms eller snapchattas.
Mitt namn på snapchat är Klefffan

Mvh

Annons:
Exolotl
2017-02-12 17:31
#1

Hej är jätte intresserad av två stycken, dock vill jag jätte gärna ha två honor först och främst alt. två hanar, så antingen om du är villig att dela upp honan från den ena kullen och ifall du bara får en till hona i andra kullen eller om du nu får två honor i den blivande kullen!  Eller alt. två hanar som sagt :) När väntar du dig att din andra hona skall föda?

Samt har du köpt dina "föräldrar" hos en uppfödare eller i djurbutik? Alltså om du vet så att de inte är inavlade sedan tidigare samt har koll om släktet haft någon sjukdoms historia :)

SamPosse
2017-02-17 15:05
#2

Hej! Får jag fråga vart du finns? jag äger redan sugar gliders men önskar väldigt gärna kontakt med andra ägare, så jag skickar dig ett meddelande! :)

kimberli kristensen
2017-03-08 23:22
#3

skulle så gärna vilja köpa ! men vart finns dom ? pris?

SilverRosen
2017-03-15 14:04
#4

Hej Kleffan!
Får du regelbundet kullar?
Det är så att jag och min man är mycket intresserade av att dela vårt hem och liv med 2st, men eftersom vi har många saker planerade just nu så kan vi inte ta hem några förrän tidigast till hösten eller nästa vår.
Får jag lov att spara dig som kontaktperson inför framtiden?

Pettitessan
2017-03-15 20:03
#5

Hej! Finns dom kvar?

Gachamad
2019-10-13 08:05
#6

Finns de kvar hur mycket kostar de

Annons:
Upp till toppen
Annons: