Annons:
Etikettallmänt
Läst 1313 ggr
SamPosse
2016-12-05 22:53

Intresse av arter?

hej allesammans!

Tänkte bara fråga er som läser runt på sajten vilka arter/djur ni är intresserade av att läsa om och/eller se bilder på till exempel. 

Listan på djur kan såklart göras väldigt lång, så jag lägger in det jag kommer på just nu men har ni ett eget alternativ så kommentera det gärna.

Annons:
zickan
2016-12-07 18:23
#1

Lite svårt att bara kunna rösta på en. Jag är intresserad av mycket och läser gärna om flera av de listade. 
Valde dock lägga röst på tenrec. Finns rätt lite information om dom på Svenska. Ende två artiklarna jag känner till är min egen och en som skrevs ett par år innan jag skrev min. Både är gamla. Skulle behövas ny med uppdatering om nutid. Mer fakta. 

Men så är det med många artiklar där ute och här inne. Det behövs nya med mer fakta och mest av allt, uppdaterad fakta. Man lär sig mer efter år som går. Mer information dyker upp. Opossum och suga glider finns det en hel del av här inne som är riktigt bra tack vare Ypsilon1 som lagt mycket energi på att skapa flera artiklar om både. 

Resten av listan vore rätt nice med mer bilder och texter. Här är en lista på de artiklar som  finns om vi nu lyckats samla allt och inte missat nån. Men nya artiklar om samma sak gör inget. Som sagt är de flesta rätt gamla och nytt, skrivet på annat sätt med nån mer fakta som inte redan finns vore riktigt kul. 
http://exotiskadjur.ifokus.se/articles/50b95588d3b4fd19f100039a-snabbguide-over-exodjur?stickies-1

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lovely_paws
2016-12-19 00:36
#2

Skulle gärna vilja veta mer om afrikanska Pygmémöss/ dvärgmöss

lutralutra
2016-12-19 15:35
#3

Springhare skulle jag vilja läsa mer om! Samt grävling.


Mirinda
2017-01-18 00:10
#4

Jag är nyfiken på Klippmarsvin.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Upp till toppen
Annons: