Annons:
Etikettannonser
Läst 815 ggr
Azeman86
2016-11-26 20:31

(S) Spindlar, jättekackerlackor, terrarier, mm.

Spindlar och jättekackerlackor, även terrarier, tillbehör, mm.

Kan inte ha de kvar då jag vet inte hur vår boendesituation kommer att se ut framöver och hur en massa annat kommer att lösas runt omkring så annonserar jag redan nu för att inte behöva stå där sedan och måste bli av med allt akut.

Dessa djur säljs inte till vem som helst!!
Allt finns i Torpshammar (Ånge/Sundsvall) att hämta, skickar inte.
Men vi åker en del till Matfors och Sundsvall. Åker även mellan varven till Bollnäs (genom Ånge/Ljusdal vägen). Kan då tas med för en liten peng till bensinen. Ev kan det även tas till Ludvika där min far bor.

Spindlar,

* G. Rosea hona med terrarium. Kön, ålder och art är dock lite osäkert då hon flyttade hem till mig plötsligt för nå par år sig (våren 2013) och kom då från ett vanvårdshem och hade det riktigt illa. Äter bra, favoriterna är syrsor och red runners. B. Dubia är det sämre med. (Splitter ny terrarium kan säljas med, se längre ned.).

* B. Emilia med petbox, kön osäkert lika så åldern. Köptes som sling vintern 2014. Är lite kräsen på maten, men går i. .
(Behöver nog byta upp till större storlek på boende, men splitternya terrarier kan säljas med! Se längre ned.)

* B. Albopilosum, kön & åldern osäkert. Flyttade hem till mig den 31/1 -15 som sling. Äter bra.
(Behöver nog byta upp till större storlek på boende, men splitternya terrarier kan säljas med! Se längre ned.)

Bilder på spindlarna: http://ai-chan.weebly.com/spindlar.html (dock gamla bilder, men nya kan försöka tas vid intresse)

Vid köp av alla spindlarna kan jag även sälja med B. Dubia för en billig peng (se längre ned).

Kackerlackor,

* Jättekackerlackor, A. Tesselata, som har levt här som husdjur. Lite avkommor har gått som foder med. De förökar sig bra. Kan säljas med terrarium. Säljs främst som husdjur, ej foder. Kackerlackorna kan även delas upp till mindre grupper. Men har redan sålt iväg ett ex antal stycken. Så några kvar.

* B. Dubia, foderinsekter. Kan sälja med byttan vid köp av alla spindlarna för en väldigt billig peng. En del bäbisar i den byttan just nu. Lever i en petbox.

Splitter nya terrarier som vi fick utav min far som jag tänkte att spindlarna skulle flytta in i, men har inte ordnat med det än.

* Har 3 st som sagt, splitter nya exo terrarier. Helt och hållet oanvända. Ett terrarium är endast öppnad för att kolla in i den (men inte använd), de andra har plasten å allt kvar. Exo glasterrarie med bakgrund. 30x30x45. Vid köp av spindel kan de säljas för en billigare peng!

Vid köp utav allt följer en del tillbehör med.

För priser, mejla mig eller PMa. Anniiie86a@hotmail.com . Priserna kan förstås diskuteras med, men säljer helst allt på en gång. Men då det börjar bli lite akut. Så ja, hör av er bara vid intresse!
Som sagt, skickar inte.

Annons:
Upp till toppen
Annons: