Allmänt

Godmorgon 10/10

2014-10-10 09:09 #0 av: zickan

Hur har ni alla det där ute i höst mörkret som kryper närmare? Ingen som har några spännande nyheter eller snygga höstbilder att dela med sig?
Själv har man försökt få en bild på ekorren som bor i tallen utanför mitt vardagsrumsfönster. Men den är inte riktigt intresserad att komma på bild.

zickans.com 

Värd på RåttorExotiskadjur

Anmäl
2014-10-12 10:23 #1 av: Fireant

God morgon hjärtat..

hoppas att höstens alla vackra färger ska inspirera dig och andra att ta fina höst bilder.. jag väntar... ;)

Anmäl
2014-10-12 11:26 #2 av: zickan

Är ju du som borde ut med kameran och fota de där klippmarsvinen. Så jag har nått att drömma om Skämtar

zickans.com 

Anmäl
2014-10-12 11:40 #3 av: [JeanetteK]

God middag! Söndag är det idag! Har inte varit inne på denna sida innan. Oj så mycket fina djur det finns. Har blivit alldeles förälskad i degusbebisar och sugar gliders och allt möjligt annat. Kär

Sajtvärdinna på LantdjurHantverk och Återbruk.. 
Medarbetare på Miljonär
Min blogg om livet på Månskensfarmen.

Anmäl
2014-10-12 12:26 #4 av: zickan

#3 Ja det är lite farligt med alla söta bilder. Får stora ha begär.  Hoppas själv ännu att hamna i hus under nån period av livet. Så det finns stort utrymme. Kanske man vågar sig ett besök hos Fireant (lovenest.se) Mycket där man är sugen på Kär

zickans.com 

Anmäl
2014-11-13 01:05 #5 av: Fireant

Zickan, du är alltid välkommen.. nu är Lovenest färdigbyggt. massa med stora volijärer och massa grönska.. värt ett besök!

Anmäl
2014-11-13 14:19 #6 av: zickan

#5 Nästan så jag tar det erbjudanden när jag får jobb igen och råd med en tripp.  Får man redigt tillfälle att leka med kameran Skrattar

zickans.com 

Anmäl