Annons:
Etikettannonser
Läst 999 ggr
P4go
2014-06-22 22:30

Två illergrabbar omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då det inte riktigt funkade där dom var nu då hon inte tänkt igenom allt ordentligt så ska grabbarna hitta nytt hem. 

Det är två killar födda 2013. En albino och en tomte viltfärgad. 

Hillbiörn's Tangolinos Rhodesian ''Roddan'' 
Albino grabb som charmar alla i sin väg. Helt okomplicerad att hantera och älskar att gosa. Dock är bar hud så som armveck och sånt lite väl mysigt och kan nypas lite men har aldrig bitit mig i händerna och gångerna han nafsat någonstans går att räkna på en hand. Roddan kommer från en uppfödare i Skövde och både jag och hon ser gärna att man kommer med upp och träffar henne någon gång så hon vet vart hennes valp hamnar.  Valpträff 31 Maj i skövde. 
Går 98% på lådan hemma men sett att han slarvat lite när han kommer till ett nytt ställe efter ett tag så jätte mkt beröm när han går på lådan för det gör han i början. 

Alfred 
Tomte grabb som vet vad han vill. Han visar tydligt när något är fel och man får ta et långsamt med honom. Han är absolut inte elak på något sett utan tvärt om. Så himla mysig om han ser dig värdig, vilket släpper väldigt lätt. Samma här så är bar hud rätt mysigt men det är ju inte allt för ovanligt med iller. 
Alfred kommer från Skåne hos en privatperson och fick inte en så himla bra start egentligen vilket speglar igenom men inget som skulle ställa till det. 
Är även han 99% på lådan och verkar ha skött sig bra hos henne som skulle haft dom egentligen. 

**Med dom kommer massa leksaker, en puff, lite filtar, transportbur, En nästan helt oöppnad mat (Blir ju mindre ju mer tiden går), 4-5 lådor. **
Dom ska även tillbaka till mig om omplacering planeras senare eller hålla mig inblandad. Men första kontakt om dom omplaneras ska tas med mig. 

Vid intresse skriv här, skicka pm eller mejl Linnea.heelander@gmail.com

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

Annons:
P4go
2014-06-22 22:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Symbolisk summa då jag inte vill att dom ska flytta mer!

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

zickan
2014-06-23 19:00
#2

Tror du kommer få enklare och mer napp inne på iller.ifokus.se

Lite synd man själv inte kan ha fler hanar just nu. En hillibiörn hade inte varit fel <3. Släkt med pazzi?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

P4go
2014-06-23 21:57
#3

Morfar är pazzi :) Lagt upp där redan :)

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

zickan
2014-06-24 18:31
#4

Åååh.. varför var det en hane. Pazi var här och dejtade min iller tjej men parningen tog inte.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

P4go
2014-06-24 18:33
#5

Åh, va tråkigt :/
Hittat hem till dom nu troligen dock :)

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

UlrikaD
2014-06-26 22:25
#6

#2 Det är Tango skrutt som är pappa till denna sötisen:)

Annons:
P4go
2014-06-26 22:27
#7

Jap! :))

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

Upp till toppen
Annons: